Vés al contingut (premeu Retorn)

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Curs 2017-2018

Amb el grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica adquiriràs els coneixements que et permetran dirigir i gestionar projectes d'enginyeria en els àmbits de l’electrònica industrial i l’automàtica: disseny, projecció i desenvolupament de sistemes electrònics analògics, digitals i de potència, així com sistemes de control i d’automatització industrial. Rebràs una formació multidisciplinària en els àmbits de l’electrònica analògica, digital i de potència, la modelització i la simulació de sistemes, la regulació automàtica i les tècniques de control i la seva aplicació en l’automatització industrial, així com els principis i les aplicacions dels sistemes robotitzats, la informàtica industrial i les comunicacions.

Mostra el text complet
Amaga el text complet

4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2017-2018
Horaris/torns
Matí o tarda
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.431 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Accés

Places nou ingrés
40 (febrer 2017) / 140
Places canvi d'estudis
Nota de tall del curs 2017-2018
5,000. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Accés comú

L'accés als estudis de l’àmbit de l'enginyeria industrial i civil per a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM), és per preinscripció comuna a les 140 places ofertades, distribuïdes en els següents plans d'estudis:

• Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
  • Grau en Enginyeria Mecànica
  • Grau en Enginyeria Química
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Sortides professionals

Professió regulada
  • Enginyer/a tècnic/a industrial.
  • Enginyer/a industrial (cursant el màster universitari en Enginyeria Industrial).
Sortides professionals
  • Planificació, direcció, execució i avaluació de projectes d’enginyeria relacionats amb l’automatització i la robòtica industrial.
  • Redacció i direcció de projectes d'instal·lacions d'automatització, control, regulació d'accionaments electrònics industrials.
  • Disseny, instal·lació i manteniment de sistemes electrònics de control, potència i instrumentació.
  • Disseny i desenvolupament de sistemes d’informàtica industrial i monitoratge de processos.
  • Disseny, gestió i manteniment d’equips i instal·lacions industrials.
  • Elaboració d’informes tècnics d’assessorament i viabilitat.
  • Tècnic/a de gestió, organització, planificació i control de qualitat.
  • Docència i recerca.

Organització

Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
Aquest mateix grau també s'imparteix a

Pla d'estudis

Cinquè quadrimestre

Vuitè quadrimestre

• Treball de Fi de Grau 24
  • ObligatòriaECTS
  • OptativaECTS
  • ProjecteECTS
Opencourseware

Versió per imprimir Obre PDF

Sol·licita informació
He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat *

Pàgina actualitzada pel Servei de Comunicació i l'Àrea de Docència.