Notícies del lloc

09/04/2024

El consorci MERIT del projecte Digital Europe MERIT organitza el primer MERIThON: una ideathon internacional (Itàlia, Espanya, Letònia, Estònia, Lituània) que se celebrarà simultàniament a Vilnius (Lituània) i a Manresa el 27 d'abril de 2024.

02/04/2024

En motiu dels Arduino Days 2024 el TechLab Manresa ha programat tot un seguit d’activitats adreçades a totes les edats i coneixements.

02/04/2024

Estudiants de set instituts del Bages han competit el 21 de març a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) en la prova Cangur, una activitat matemàtica que a Catalunya organitza des de 1.996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

14/03/2024

Un total de 12 infladors i 3 punts d'autoreparació s'instal·len als campus de la UPC per millorar l'experiència del usuaris que accedeixen a la universitat amb bicicleta. Aquest nou equipament es pot trobar als campus Baix Llobregat, Diagonal Besòs, Diagonal Nord, Diagonal Sud, Manresa, Terrassa i Vilanova i la Geltrú.

14/03/2024

Estudiants de batxillerat de química dels instituts de la Catalunya Central han estat convocats a l’espai TechLab Manresa, de la UPC Manresa, en ocasió de la XXXVII Olimpíada de Química de Catalunya. La guanyadora d’aquesta edició a la seu de Manresa ha estat Aida Corominas Armengou de La Salle Manresa

06/03/2024

Aquesta Setmana Santa s’ofereixen dos tallers adreçats a nenes i nens de 6 a 12 anys acompanyats per un familiar. Seran els dies 25 i 26 de març al TechLab Manresa i al Museu de Geologia Valentí Masachs.

05/03/2024

El passat divendres 23 de febrer a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) 122 estudiants van participar a la fase territorial de la 15a Olimpíada de Geologia de Catalunya, un concurs promogut per la Asociación Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT) juntament amb la Sociedad Geológica de España (SGE).