Notícies del lloc

03/05/2022

Helena Cadevall, estudiant del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC, en el desenvolupament del seu Treball Final de Grau ha iniciat un projecte de robòtica aplicada a teràpies i tractament de trastorns de l'espectre autista en infants.

03/05/2022

La UPC inicia avui, 2 de maig, i fins al 15 de juliol, la campanya ‘Dona el teu mòbil a la ciència’ per recollir telèfons mòbils vells de la comunitat universitària. Els telèfons es recolliran en els punts habilitats a les consergeries dels centres docents i a les biblioteques, i es destinaran al projecte de recerca Biometallum, impulsat pel grup de recerca BIOGAP.

03/05/2022

La protecció dels drets digitals de la ciutadania, l’ús responsable de les xarxes socials, les habilitats digitals i els nous entorns tecnològics són algunes de les temàtiques d’aquesta edició. La regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz Mas, ha assistit a la presentació que s’ha fet avui a Barcelona i que ha estat encapçalada pel secretari de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya, David Ferrer. En total, a Manresa s’han programat prop d’una vintena d’activitats del 2 al 6 de maig, totes elles gratuïtes.

31/03/2022

La UPC ha obtingut l’adjudicació de la gestió i explotació del Centre de Formació Professional d’Automoció de Martorell (CFPA) per als propers 15 anys a través de la licitació convocada per part de la Generalitat de Catalunya. La proposta, que se sotmetrà ara a aprovació per part dels òrgans de govern de la Universitat, desenvolupa un projecte innovador que beu de l’experiència de la UPC tant en la formació de qualitat com en la vinculació amb el sector productiu. En aquest centre s’oferirà formació professional inicial, formació professional per a l’ocupació i formació continuada per a les empreses del sector de l’automoció.