Notícies del lloc

29/06/2023

Industrial Research & Innovation in Metals Circularity July 4th & 5th. 9 am - 1:15 pm

20/06/2023

Aprèn a construir el teu cotxe dirigit, a programar, a experimentar a través de la química i a conèixer els minerals a través dels sentits. Aquestes són algunes de les activitats que s’ofereixen des del TechLab Manresa de la UPC aquest estiu.

16/06/2023

Una trentena d’alumnes de l’Institut Lluís de Peguera van participar ahir, 13 de juny, en un concurs de terratrèmols que es va dur a terme a la Sala d’Actes de la UPC Manresa.

09/06/2023

25/05/2023

Maria Dolors Grau Vilalta, professora de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, ha estat distingida amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2023, en la modalitat de trajectòria docent. Pel que fa al Premi a la iniciativa docent, ha recaigut, 'ex aequo', en el 'Projecte Aplicat d'Enginyeria', presentat per tres professors de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), i en el projecte 'Toolkit - Com integrar la sostenibilitat en la teva docència', presentat per tres professores de l'Escola de Camins.

18/05/2023

La fira multisectorial de referència a la Catalunya Central se celebrarà els dies 19, 20 i 21 de maig al centre de Manresa amb més de 120 expositors. L’espai TecnoBages amplia metres quadrats i dobla la participació d’empreses, institucions i activitats amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a tots els públics, amb formacions, tallers, realitat virtual, simuladors i vols de drons, entre altres.