15/02/2024

El 14 de febrer l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) va obrir les portes per donar a conèixer els estudis de grau, les sortides professionals i les instal·lacions al futur estudiantat universitari. Amb aquesta jornada, que va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la UPC, la UPC Manresa inicia les jornades de portes obertes del 2024, que tindran lloc al llarg del curs.

14/02/2024

La UPC lamenta la pèrdua del rector Gabriel Ferraté, enginyer industrial i perit agrícola, catedràtic d'automàtica, rector d’aquesta Universitat del 1972 al 1976 i del 1978 al 1994, que va ser fundador i rector de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) del 1995 al 2005.

01/02/2024

L’objectiu de les accions és apropar els estudis de ciències i tecnologia a les nenes, trencar estereotips i reconèixer el talent femení. Les activitats inclouen l’entrega del Premi Rosa Argelaguet i Isanta, xerrades de dones enginyeres i científiques als centres educatius de la ciutat i la distribució entre l’alumnat de llibrets per fomentar les vocacions STEAM femenines.

01/02/2024

El 17 de gener van tornar a activar-se les trobades de l'Arduino User Group a TechLab Manresa amb la primera trobada de l'any, la propera és el 31 de gener