Notícies del lloc

13/01/2023

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa ha estat l’escenari aquest migdia de la primera jornada InnoBages amb l’objectiu de posar en valor la recerca i la investigació que es fa a la comarca, incentivar projectes i promoure el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial. La sessió s’emmarca en la nova línia estratègica impulsada pel Consell Comarcal del Bages que incentiva projectes i promou el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial del territori.

12/12/2022

Ilker Demirkol, Xavier Moncunill i Paco del Àguila van participar-hi amb el seu treball "Expandiendo los límites de la eficiencia energética en dispositivos moviles a traves de soluciones de radio despertador".

12/12/2022

La UPC Manresa ha estat distingida amb la concessió de tres projectes de recerca en la darrera convocatòria de la Agencia Estatal de Investigación, dins de la modalitat "Proyectos de Generación de Conocimiento". Els projectes, coordinats pels professors Ilker Demirkol i Xavier Moncunill; Xavier Gamisans; i Enric Ventura han aconseguit subvencions per un total de més de 300.000 euros.

05/12/2022

Els alumnes de Q7 del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa van visitar, a principis de novembre, el centre de producció que té a Balsareny.