Notícies del lloc

17/10/2022

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha acollit, els dies 4 i 5 d’octubre, els socis europeus del projecte per posar en marxa el Master of Science in Smart, Secure and Interconnected Systems. Més de 20 persones de 4 països diferents que formen el consorci s’han reunit aquests dies al Món Sant Benet per donar el tret de sortida al projecte col·laboratiu per crear aquest màster internacional.

03/10/2022

L’ESEIAAT, que enguany commemora el 120 aniversari, ha acollit, el 28 de setembre, l’acte d’inauguració del nou curs 2022-2023 de la UPC, que ha posat el focus en la construcció de la universitat europea del futur. A l’acte hi han participat la consellera d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis; l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; la presidenta del Consell Social de la UPC, Montserrat Guàrdia, i el rector de la Universitat, Daniel Crespo.