Notícies del lloc

23/06/2022

Una cinquantena d'empreses han participat aquest matí a la jornada ‘Automoció i mobilitat sostenible a la UPC’ que ha tingut lloc al Centre de Formació Professional en Automoció de Martorell (CFPAM), en què la Universitat ha presentat el projecte de transformar aquest centre en un Campus de la Mobilitat Sostenible a Martorell. La jornada s’ha organitzat en el marc de les activitats del Míting d’Auto, CIAC Live, del Clúster de la Indústria de l’Automoció de Catalunya (CIAC).

17/06/2022

La UPC manté el seu lideratge entre les politècniques de l’Estat en la nova edició del QS World University Ranking, un rànquing que també posiciona la Universitat en el lloc 343 del món i en el 146 d’Europa. Destaca la 49a posició a nivell mundial entre les universitats que ofereixen estudis de mines gràcies al Grau en Enginyeria dels Recursos Minerals i el seu Reciclatge de la UPC Manresa.

14/06/2022

L'excel·lent sintonia que manté la UPC Manresa amb el teixit empresarial comarcal i de tot Catalunya propicia acords de col·laboració amb continuïtat en el temps. Un any més, els premis DENSO reflecteixen el compromís de l'empresa DENSO amb la UPC Manresa i el seu estudiantat.