Notícies del lloc

03/06/2022

La UPC ha presentat, l’1 de juny, l’informe ‘Impacte econòmic i retorn social de la UPC. Any 2019’, amb les dades més destacades del retorn de la Universitat a l’entorn. L’estudi s’ha presentat en el marc de la jornada ‘50 anys transformant el territori: impacte econòmic i social sobre les ciutats UPC’, en què hi han participat alcaldes, alcaldesses i representants municipals de les set ciutats on la Universitat té campus.

25/05/2022

Dins dels actes del V Fòrum Universitat-Empresa que ha organitzat la UPC Manresa es va programar una trobada entre la Universitat i el món empresarial el 17 de maig a la Fàbrica Nova.

25/05/2022

Tindrà lloc del 23 al 27 de maig i inclou una vintena d’ activitats gratuïtes a diferents espais de la ciutat que enguany posaran l’accent en la Indústria Creativa. TechLab Manresa hi impartirà un curs el 25 de maig a la tarda i la UPC Manresa col·labora en el Premi Iniciatives al Desenvolupament Empresarial.

13/05/2022

Un punt de trobada entre la Universitat i les empreses del territori amb l’objectiu de crear vincles de col·laboració entre les dues parts. Hi ha participat 14 empreses, 3 associacions estudiantils, 2 entitats representatives del sector d’enginyeria i automoció i UPCAlumni.

03/05/2022

Helena Cadevall, estudiant del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC, en el desenvolupament del seu Treball Final de Grau ha iniciat un projecte de robòtica aplicada a teràpies i tractament de trastorns de l'espectre autista en infants.

03/05/2022

La UPC inicia avui, 2 de maig, i fins al 15 de juliol, la campanya ‘Dona el teu mòbil a la ciència’ per recollir telèfons mòbils vells de la comunitat universitària. Els telèfons es recolliran en els punts habilitats a les consergeries dels centres docents i a les biblioteques, i es destinaran al projecte de recerca Biometallum, impulsat pel grup de recerca BIOGAP.