Concedits dos projectes FECYT a l'EMIT

• El projecte titulat: Desafío Quí-Bot-H2O: Integración del pensamiento computacional en el currículum escolar mediante robótica educativa aplicada a la experimentación química, liderat per Marta Tarrés i Toni Dorado, ha estat valorat positivament dintre del programa FECYT.

• L’EXPLORATORI dels recursos de la natura ha guanyat una FECYT 2020 amb el Projecte: BOSC i sostenibilitat. El projecte té per objectiu vincular els diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) utilitzant el BOSC com a fil conductor, de manera que es relaciona la qualitat de l’aire i la disponibilitat d’aigua amb la presència d’arbrat.

Aquest projecte ja s’ha realitzat amb diversos Instituts de Catalunya durant el curs 2020-21. Aquest ajut permetrà extreure resultats i posar en marxa una nova edició pel curs 2021-22 amb material més adient, fet que en permetrà la seva consolidació.

Més informació: https://exploratori.org/index.php/component/sppagebuilder/133-projecte-bosc-i-sostenibilitat