Condol per la mort de tres persones a les mines de Cabanasses, dues d’elles estudiants UPC

La UPC expressa el seu condol per la mort de tres persones en l'accident a la mina de potassa Cabanasses a Súria (Barcelona), produït, el 9 de març.

Tres persones han mort avui, 9 de març, en un accident a la mina de potassa Cabanasses a Súria (Barcelona); dues d’elles eren estudiants de màster a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), una les quals estava fent les pràctiques en l’empresa ICL Iberia en el marc d’un conveni de cooperació educativa.

La UPC expressa el seu condol per aquesta tragèdia a la família i amics, i també a la comunitat universitària de l’Escola, que ha convocat per a avui a les 13.30 hores un minut de silenci.