Congrés Internacional de Bioenergia celebrat dins del Saló de Gasos Renovables

Xavier Gamisans professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i coordinador del projecte, va presentar el LIFE BIOGASNET project durant la 16a edició del International Bioenergy Congress celebrat paral·lelament a la III Renewable Gas Exhibition del 3 al 4 d’octubre a Valladolid, España.

Xavier Gamisans va presentar el LIFE BIOGASNET project  durant la 16a edició del International Bioenergy Congress celebrat paral·lelament a la III Renewable Gas Exhibition del 3 al 4 d’octubre a  Valladolid, España.

Durant el congrés, els socis del projecte van presentar el pòster titulat “A novel technology for eficient biogas desulfurization: the  LIFE BIOGASNET project”, que detalla la solució del projecte basada en una nova tecnologia rendible i respectuosa amb el medi ambient per a la desulfuració de biogàs per obtenir un biogàs d'alta qualitat. i subproductes finals valuosos.

El cartell ha estat elaborat per socis de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), coordinador del projecte, en col·laboració amb Eurecat, la Universitat de Cadis (UCA), la Universitat Politècnica Nacional d'Atenes (NTUA), Bioreciclaje de Cádiz i AERIS.

El projecte LIFE BIOGASNET se centra en la promoció de la producció d'energies renovables mitjançant el concepte d'economia circular, la reducció de la generació de residus i la petjada de carboni del procés de desulfuració, i la producció de matèries primeres secundàries com el sofre elemental i el sulfat d'amoni.

El Congrés Internacional de Bioenergia, organitzat sota el títol “El moment clau per accelerar la posada en marxa de plantes de producció de biogàs i biometà a Espanya”, va tenir l'objectiu d'abordar tots els aspectes necessaris del sector del biogàs i el biometà.