El Cafè del Fòrum Universitat Empresa convida al món empresarial a apropar-se a la Universitat

Dins dels actes del VI Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa es va programar una trobada entre la Universitat i el món empresarial el 21 de juny a les instal·lacions del centre universitari.

El Cafè del Fòrum Universitat Empresa té per finalitat posar sobre la taula temes d’interès comú d’R+D+I i mostrar com es poden relacionar, enfortint així la unió i col·laboració entre la Universitat i les empreses.

La jornada en el que es van trobar una cinquantena de representants d’empreses  i institucionals empresarials de la Catalunya Central va començar a la sala d’actes de la UPC Manresa on, el director, Pere Palà  i Sílvia Gratacòs, presidenta de la Cambra de Comerç de Manresa, van donar la benvinguda, seguidament va donar pas a la ponència Acostar-se a la UPC: Emprenedoria a la Universitat” a càrrec de Manel Arrufat, Entreperneurship & Innovation Manager del Servei de Gestió de la Innovació de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).

La sessió va continuar amb la taula rodona “Exemples d’emprenedoria de la UPC Manresa” en la que van participar Nor Sidki, estudiant de doctorat i una de les participants del concurs per crear una start up dins la convocatòria Lab2market de l’EIT Raw Materials; David Torres, alumni de l’escola i fundador de l’empresa Ingimec; i Aleix Badia, cofundador de la cooperativa La Codornella, una cooperativa d’enginyeria. Tres exemples d’emprenedora diferents que ens van explicar els seus protagonistes. La taula va estar moderada per Sara Borràs, promotora de R+I de la UPC.

El tancament de l'acte va anar a càrrec del vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC, Climent Molins; i  la directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya a la Catalunya Central, Teresa Clotet.

Finalitzades les presentacions, es va establir converses al voltant d’un petit esmorzar.

És el quart any que es realitza aquesta activitat, dins del marc del Fòrum Universitat Empresa, amb l’objectiu d’enfortir les complicitats entre empreses innovadores de la Catalunya Central i la Universitat.

El passat 3 de maig va tenir lloc el Fòrum Universitat Empresa.

Cafè del Fòrum 2023 02.jpg

Cafè del Fòrum 2023 03.jpg