Els volcans són actualitat

El Museu de Geologia Valentí Masachs crea una exposició temporal sobre volcans amb material petrografic del fons de les col·leccions i matreial gràfic cedit per col·laboradors del museu.

Des de l'inici de l'erupció del volcà canari 'Cumbre Vieja' el passat 19 de setembre d'enguany a l'illa de La Palma, els volcans han adquirit un innegable protagonisme sobretot pel públic general, però especialment als infants i escolars.

Han estat els mestres dels Instituts d'Ensenyament Bàsic, els qui han sol·licitat al Museu de Geologia, si podien incloure algun contingut específic sobre volcans, per mostrar a les visites d'escolars.

Al Museu de Geologia no han trigat a reaccionar i des del passat 15 d'octubre es pot visitar una petita exposició, organitzada amb el material petrològic del fons de les col·leccions, així com material gràfic cedit per col·laboradors del museu.

El contingut d'aquesta exposició se centra en exemples de vulcanisme que tenim a Catalunya, concretament del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.