Estudiantat de secundària s’acosta a la programació amb un taller organitzat per TechLab Manresa en motiu de la CodeWeek

El 17 d’octubre ha tingut lloc el taller ‘Fes un joc per al teu mòbil amb App Inventor’ en el que hi han participat joves atrets per la programació. Aquest taller s’ha fet als laboratoris del TechLab Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).

Durant l’octubre se celebra la CodeWeek, una iniciativa europea que té com objectiu acostar la societat a la programació i l’alfabetisme digital d’una manera simple i divertida.

Des de TechLab Manresa es fomenta l’ús i el coneixement de la tecnologia per tal que tothom hi tingui accés i, per aquest motiu, ha organitzat aquest taller gratuït dirigit a alumnat de secundària.

L’objectiu del taller ‘Fes un joc per al teu mòbil amb App Inventor’ era iniciar els participants al món de la programació realitzant el joc del tres en ratlla per mòbil amb aquesta app. Una manera de programar fàcil i intuïtiva, que permet fer aplicacions divertides i descobrir alguns aspectes de la informàtica.

Fa anys que es participa a la CodeWeek i els organitzadors tenen intenció de seguir fent-ho per la bona acollida que té i la satisfacció dels assistents. El taller de l’edició d’enguany l’ha fet Eric Roy, estudiant del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC de la UPC Manresa.