Estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció de la UPC Manresa guanya el Design Thinking 2022 de SEAT

El 30 de maig es van lliurar els premis Design Thinking 2022 (DT-22). La proposta presentada per Iván Esteban Macho, Ferran Gili i Cabanes, Andrés Aranda Martínez i Joan Gomà Rebasa, estudiantat del Grau en Enginyeria d'Automoció, en va ser la guanyadora.

Ja s'han lliurat els premis del Design Thinking 2022 (DT-22) i la proposta guanyadora ha estat la presentada per l'equip format per Iván Esteban MachoFerran Gili i CabanesAndrés Aranda Martínez i Joan Gomà Rebasa, tots ells estudiants del grau en Enginyeria d'Automoció de la UPC Manresa. Els guanyadors s'emporten un premi de 1.500 euros. Els donem l'enhorabona per l'excel·lent treball realitzat i pel merescut premi.

El Design Thinking és un repte que llença cada any la firma SEAT i que enguany consistia en la gamificació de la experiència de conducció d'automòbils de la marca CUPRA. La gamma de vehicles CUPRA es caracteritza per tenir uns trets distintius basats en una configuració esportiva i elevades prestacions. L'objectiu del repte d'enguany era el de desenvolupar una idea que revolucioni l'experiència de conducció d'aquests tipus de vehicles, que fidelitzi l'usuari i l'identifiqui amb la marca.

La idea presentada per l'equip guanyador s'ha basat en una proposta de infotainment gamificat, incorporant l'experiència de perfils d'usuari i avatars, per ajudar a comprendre les funcionalitats del vehicle. El lliurament dels premis va ser el passat dia 30 de maig a la Casa SEAT de Barcelona en un concorregut acte amb presència de la resta d'equips participants i de dirigents de l'empresa, així com, integrants de la Càtedra SEAT-UPC.