Finalitza el curs de postgrau Advanced Mechatronic and NVH Systems for Automotive Applications

El dissabte 17 de desembre ha tingut lloc l'última sessió del curs de postgrau Advanced Mechatronic and NVH Systems for Automotive Applications. Durant la sessió els estudiants han presentat els seus treballs finals consistents en el disseny del powertrain de diferents tipologies de vehicles i, en acabar, han rebut el corresponent diploma.

Al curs, que ha tingut un gran èxit, hi ha pogut assistir titulats i estudiants d'últim curs del Grau d'Enginyeria de l'Automoció i també professionals de la indústria de diversos països, que han destacat el gran nivell d'especialització, la qualitat de la formació rebuda així com l'oportunitat de conèixer de la mà d'experts internacionals les tendències més actuals pel que fa a la posada a punt dels vehicles esportius.

Ha estat impartit per diversos experts del camp de la Dinàmica de Vehicles i de NVH provinents de la indústria dels supercars.

Última sessió postgrau automoció 2.jpg