Innovació i col·laboració: Marc Vallbé representa la UPC Manresa en el fòrum europeu X Dialogue Unite!

07/10/2024

Marc Vallbé, sotsdirector de Relacions Internacionals de la UPC Manresa, va participar en el X Dialogue Unite! a Darmstadt, Alemanya, un fòrum per impulsar la col·laboració entre universitats europees. També va visitar l'ESOC de l’Agència Espacial Europea i la fira InnoDay24 d'empreses tecnològiques innovadores.

Marc Vallbé, sotsdirector de Relacions Internacionals, va representar la UPC Manresa al X Dialogue Unite!, celebrat a Darmstadt, Alemanya, del 24 al 26 de setembre. Un fòrum per professors, personal, estudiants, i directius universitaris per connectar, col·laborar i deliberar en el futur de la universitat europea. L'esdeveniment va emfatitzar la col·laboració entre les nou universitats membres de l'aliança i la societat, i durant quatre dies van treballar en diversos projectes relacionats amb la innovació en l'ensenyament i aprenentatge.

També va aprofitar per visitar l'ESOC, el centre de control de l'Agència Espacial Ruropea (ESA), i la fira InnoDay24 d'empreses innovadores i emergents en l'àmbit tecnològic.