Itinerari geològic urbà amb alumnes d'Artés

El dia 20 d'octubre va tenir lloc aquesta activitat amb alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Miquel Bosch i Jover d'Artés i que està inclosa en el catàleg d'activitats de TechLab Manresa

Els alumnes de 4t ESO de l'Institut Miquel Bosch i Jover d'Artés que cursen l’optativa de biologia i geologia van fer, el dia 20 d’octubre, un petit itinerari urbà per Artés per identificar les roques que folren la façana d’algunes de les cases del poble, conèixer la seva procedència i característiques. També van poder observar amb detall la composició d’algunes roques amb un microscopi petrogràfic, específic per a aquesta funció.

El Doctor en Geologia, David Parcerisa Duocastella i l’Enginyera de Mines, Nor Sidki Rius, ambdós professors del Grau en Enginyeria dels Recursos Minerals i el seu Reciclatge a la UPC de Manresa, van ser els encarregats de dur a terme l’activitat.

L'activitat està inclosa al catàleg d'activitats de TechLab Manresa.