L'Exploratori dels Recursos de la Natura i la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) a les 5es Jornades DocAmbCat

Aquestes Jornades organitzades per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona van adreçades a augmentar la visibilitat de la documentació relacionada amb el medi ambient i fomentar la cooperació entre centres de documentació, biblioteques i centres amb informació ambiental d'arreu de Catalunya.

La Dolors Grau i la Roser Gómez hi han presentat les activitats de l'Exploratori dels Recursos de la Natura com a exemples clars d'activitats de divulgació i recerca de l'aprofitament sostenible dels recursos de la natura (Cursos Explora, Universitat Catalana d'Estiu de la Natura, Fira del coneixement, ...), de la incentivació de la ciència i la tècnica en les noies (projecte Erasmus+ Science Girls, Joves talents, ...), i el projecte de ciència ciutadana Bosc i Sostenibilitat amb que es treballen els ODS i els elements del bosc: arbrat, aigua, aire, ...

Per part de la Biblioteca s'ha explicat el suport que es dona per la publicació de materials relacionats amb els projectes, exposicions, etc,, els treballs final d'estudis (TFG, TFM i Tesis doctorals) dels becaris i estudiants que hi participen, així com els articles científics i presentacions a congressos que es dipositen a UPCommons i que estan disponibles al portal Futur UPC.