Presentació CIAC

El proper dijous dia 29 de setembre es farà la presentació de l'Automotive Talent Show 2022 per part del Clúster de la Indústria de l'Automoció de Catalunya (CIAC)

Dia: Dijous, 29 de setembre de 2022

Hora: 19:00

Lloc: Sala d'Actes UPC Manresa

La Plataforma de Talent és una iniciativa creada pel CIAC amb el suport de la Generalitat de Catalunya i té per objectiu apropar al talent jove al món laboral i a la indústria de l'automòbil. Els estudiants poden conèixer el projectes que està desenvolupant la indústria, prendre’ls de referència pels seus treballs de la universitat i participar en algunes de les reunions de treball per conèixer de primera mà les dinàmiques de la indústria, a més, aquesta, compta amb una borsa de pràctiques del sector.

Actualment, el CIAC agrupa entorn a 200 empreses del sector, 70% indústria i 30% enginyeries, centres tecnològics, consultories i universitats. Totes elles demandants any rere any de noves incorporacions en la cerca del talent. Aquestes empreses fan una clara i forta inversió en el talent jove per tal de fomentar-lo, atraure’l i fer-lo créixer en les seves respectives organitzacions.

Per donar-li impuls a la Plataforma, l'any passat vam crear l’ Automotive Talent Show, un esdeveniment per a estudiants, on hi haurà empreses referents del sector, projectes innovadors, equips de projectes d'estudiants, música, foodtrucks, sorteigs, influencers del món del motor, l'entrega dels premis CIAC Talent Awards  i molt més.

El Automotive Talent Show enguany se celebrarà el 18 de novembre al CIRCUIT DE BARCELONA-CATALUNYA (més info a https://ats.ciac.cat/).