Primera trobada de l'Arduino User Group

Ahir, 18 de setembre, va tenir lloc la primera trobada de l'Arduino User Group a TechLab Manresa

Ens va venir a veure el Roc, estudiant de batxillerat a l'Institut Lluís de Peguera, acompanyat del seu pare, per demanar ajuda amb el seu treball de recerca. Ens va fer una demostració del seu projecte, que combina una interfície d’usuari programada amb C# i que es comunica amb un maquinari al voltant d’un Arduino UNO que gestiona diferents motors, amb l'objectiu de controlar un llançador de pilotes de beisbol. Amb el seu projecte es capaç de parametritzar l’angle i la velocitat de la tirada.

També ens va venir a veure el Domingo, amb qui varem parlar sobre els projectes que està portant a terme, sobretot en el camp de la intel·ligència artificial aplicada al món de la indústria.

Aquesta és la filosofia de les trobades del Arduino User Group: un espai que s’obre de forma periòdica per donar cabuda a makers, estudiants o curiosos i posar sobre la taula els seus dubtes o experiències sobre Arduino i d’altres microcontroladors.

Us hi esperem en la propera trobada el 15 de novembre.