Projecte de cooperació internacional a Bolivia

Visita a la mina de Colquiri, en el marc d'un d'un projecte de cooperació a Bolívia finançat pel Centre de Cooperació pel Desenvolupament (CCD) de la UPC

En el marc d'un d'un projecte de cooperació a Bolívia finançat pel Centre de Cooperació pel Desenvolupament (CCD) de la UPC, els estudiants del Grau en Enginyeria dels Recursos Minerals i el Seu Reciclatge i del Màster en Enginyeria Minera de la UPC Manresa: Guillen Cordobés, Marçal Terricabras, Arnau Martínez i Miguel Ruiz amb la professora Pura Alonso i conjuntament amb personal de la Universidad Técnica de Oruro (UTO) han visitat la mina de Colquiri, una de les mines d'estany més importants del país, on s'han visitat l'explotació i la planta de processament. Allà s'ha fet el treball de camp de recopilació de mostres i informació. Ara, durant els transcurs dels següents mesos es treballarà per tal de coneixer quin grau d'aprofitament es fa del material extret i buscar possibles millores d'eficiència en el procés.

Arran d'aquest projecte, que té una durada de 2 anys, es realitzaran dos treballs finals de grau i part d'una tesi doctoral

Cooperación_1.jpg