Reconeixement al professor de l’EPSEM Josep M. Rossell, Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

Dimarts 8 de novembre tindrà lloc l’acte de reconeixement al professor Josep Maria Rossell, guardonat, ‘exaequo’, amb el 25è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2022 en la modalitat de trajectòria docent. Rossell també ha estat distingit enguany pels premis Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya.

L’acte se celebrarà a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC), a les 12.30 h, i comptarà amb una xerrada del professor Josep Maria Rossell, amb el títol: ‘L'evolució de la docència de les Matemàtiques a l'EPSEM: una llarga trajectòria’.

Per assistir-hi presencialment, cal omplir aquest formulari. L’acte també es podrà seguir en streaming a través d’aquest enllaç.

El professor de l’EPSEM va ser distingit, el passat mes de juny, amb el Premis UPC a la Qualitat en la Docència Universitària a la trajectòria docent, uns guardons impulsats pel Consell Social de la UPC i que va rebre ‘exaequo’ amb la professora Núria Salán. Rossell va rebre el premi per “la vocació d’ajut i d’acompanyament a l’estudiantat, així com la constància en la qualitat docent sostinguda al llarg dels anys” i per la seva tasca en la docència de les matemàtiques en els primers cursos, amb grups molt nombrosos i estudiants de procedència acadèmica i nivells de coneixement molt heterogenis.

Rossell també va rebre, el 15 de setembre, la distinció Jaume Vicens Vives en la inauguració oficial del curs universitari 2022-2023, que va tenir lloc a la Universitat de Lleida (UdL).