Seminari web organitzat per LIFE ECOdigestion 2.0 dins de la Setmana de les Regions de la UE

Xavier Gamisans, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va participar en el seminari web “Green Energy Innovation: Opportunities for Regions and Municipalities through EU funds”, organitzat en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (#EURegionsWeek)

Xavier Gamisans, professor de la  Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va participar en el seminari web “Green Energy Innovation: Opportunities for Regions and Municipalities through EU funds”, organitzat en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (#EURegionsWeek) el 16 d'octubre de 2023.

Durant la taula rodona “Energies renovables i biogàs: un enfocament sostenible per a la transició verda”, Gamisans va presentar LIFE BIOGASNET com a projecte europeu clau que ha desenvolupat una nova tecnologia rendible i respectuosa amb el medi ambient per a la desulfuració de biogàs basada en processos biològics.

A més, la sessió també va comptar amb la participació de representants de Global Omnium, així com de LIFE BIODAPH20 i LIFE ANHIDRA, dos projectes finançats per LIFE.

El webinar, centrat en compartir experiències i construir sinergies amb altres projectes LIFE en la matèria, va reunir professionals, investigadors, experts i institucions europees com la European Parliament Committee on Industry, Research and Energy I el Committee of the Regions’ ENVE Commission on Environment, Climate Change, and Energy.

El European Week of Regions and Cities és un esdeveniment anual de quatre dies en què les ciutats i les regions mostren la seva capacitat per crear creixement i ocupació, implementar la política de cohesió de la UE i demostrar la importància de l'àmbit local i regional per a la bona governança europea.