Sisena edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa

El 3 de maig ha tingut lloc una nova edició del Fòrum Universitat Empresa a la UPC Manresa. Aquesta ha estat la sisena edició i ha suposat un rècord de participació. S’han inscrit vint i sis empreses i col·legis professionals, a més d’associacions d’estudiantat i altres entitats universitàries.

Aquesta jornada s'ha fet al pati i pista poliesportiva de la UPC Manresa per poder aglutinar la gran quantitat d’empreses. Ha començat amb l’obertura de la fira per part del director, Pere Palà, i a continuació les associacions Dynamics UPC Manresa i Synergy Racing Team han explicat els seus projectes a les empreses.

La fira ha estat oberta a l’estudiantat, personal investigador i tècnics de 12 a 14h i de 15 a 17h. De les 14h a les 15h s'ha habilitat un espai per fer un dinar networking per les empreses.

Una edició més, el Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa, ha brindat l'oportunitat de ser un punt de trobada entre la universitat i empreses, tan de la Catalunya Central com de la resta del territori.

La jornada ha estat adreçada especialment a l’estudiantat, principalment als de tercer i quart curs, que han pogut conèixer de primera mà quines són les sortides professionals que ofereixen empreses en els sectors vinculats als seus àmbits d’estudi, a quines els interessa més fer les pràctiques i establir-ne el primer contacte.

Aquest contacte que, com en edicions anteriors, ha comptat també amb la participació de personal investigador i tècnics,  s'ha fet en forma de fira al pati de la UPC Manresa. Les empreses han disposat de carpes informatives on s’establia els contactes i on les empreses oferien una visió global de les companyies, explicant les diferents seccions, sistemes de producció, implantació, projecció internacional, quin perfil de treballadors tenen, desenvolupament professional que ofereixen,...

Aquesta edició de la fira ha comptat amb la participació de les empreses i col·legis professionals:

AMESApplus IDIADAAUSAAvinentBTECHCircontrolCol·legi d’Enginyers Tècnics Industrials i Graduats de Manresa (CETIM)Col·legi d’Enginyers Tècnics i de Grau en Mines i Energia de Catalunya i BalearsDeister SoftwareDENSODOGADRAXTONEurecatGEDIAIngedetecINSTOPMASATSMAXION WHEELSMECVILOLIVA TORRASREMCOTechnip EnergiesTop CableUVEVandemoortele i VERA.

També ha comptat amb la col·laboració de:

DAMDynamics UPC ManresaSynergy Racing TeamUPCAlumni i personal de l'àrea de gestió acadèmica de la UPC Manresa que ha informat sobre els convenis de pràctiques amb les empreses.

Fòrum2023 01.jpg

Fòrum2023 02.jpg