Tercera trobada de l'Arduino User Group

El 29 de novembre, va tenir lloc la tercera trobada de l'Arduino User Group a TechLab Manresa

En la tercera trobada del grup ens hem trobat l'Ahmed, la Natàlia, l’Inés, la Laia i l’Albert.

Hem avançat amb el Treball de Recerca de la Natàlia i l’Inés, solucionant dubtes sobre programació i integració de les diferents parts en el seu model d’habitacle d’avió.

La Laia ens ha visitat per demanar-nos idees i començar el seu Treball de Recerca, que haurà de lliurar el proper curs. S’han proposat diferents idees i sembla que triarà un projecte sobre Smart Cities, amb gestió de mobilitat i control de contaminació. Aquest pot ser un projecte molt interessant que pot posar de manifest reptes reals en la ciutat.

Mentrestant l’Ahmed ha anat treballant en els seus primers muntatges i iniciant-se en la programació d’Arduino.

L’Albert ens ha presentat el projecte en el que està treballant actualment. El projecte FAIG (Fent per aprendre, imaginant globalment). Es porta a terme des del CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i a la Recerca Educativa) del departament d’Educació i dota a instituts i instituts-escola de recursos per disposar d’espais de fabricació digital dins les aules.

Les trobada de l'Arduino User Group a l'espai TechLab Manresa són trobades obertes i cadascú pot venir amb uns objectius diferents, com ho demostra aquesta tercera trobada.  Estem oberts a escoltar idees, a donar suport a Treballs de Recerca i d’altres projectes o simplement intercanviar opinions i coneixement sobre Arduino o altres microcontroladors, independentment del perfil d’usuari.

Us esperem el 13 de desembre a la darrera trobada de l’any!