Una desena de persones participen en un taller organitzat per TechLab Manresa sobre impressió 3D

El 4 d’abril ha tingut lloc el taller ‘Imprimeix la Fàbrica Nova en 3D’ als laboratoris de TechLab Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). L’ha dut a terme professorat i personal tècnic de l'escola.

Des de TechLab Manresa es fomenta l’ús i el coneixement de la ciència i la tecnologia per tal que tothom hi tingui accés. Per aquest motiu, s’ha organitzat aquest taller dirigit a majors de 12 anys.

L’objectiu del taller ‘Imprimeix la Fàbrica Nova en 3D’ era iniciar els participants al món de la impressió 3D a través del programa Solidworks 3D. Els assistents han dissenyat i modelat una maqueta de la Fàbrica Nova, un edifici protegit i emblemàtic per a la comunitat UPC i per a la ciutat de Manresa.