Universitat Catalana d'Estiu de la Natura

Vint-i-novena edició Berga, del 7 al 20 de juliol de 2022

Presentació

Per vint-i-novè any consecutiu, us convidem a participar als cursos de la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN), entre els dies 7 i 20 de juliol. En la present edició, es tractaran temes molt variats, des de l’acció climàtica (ODS 13), l’energia de l’aigua o l’aprofitament de les plantes aromàtiques i medicinals. De la mà de professors universitaris propis de la UPC i d’altres professionals especialitzats, la UCEN us ofereix uns cursos que combinen les classes teòriques amb les sortides de camp, sempre en aquest marc natural extraordinari de la comarca del Berguedà.
Les activitats consistiran en sessions teòriques, visites i tallers pels cursos(*):
• 14 hores de sessions teòriques, visites i tallers
• 1 h d’assistència a la Conferència Central
• Activitats d’aprenentatge autònom (Campus digital de la UPC, data límit 20 de juliol)
Les activitats estan incloses dins del Pla de formació permanent del professorat de Secundària i Primària del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i també gaudeixen de reconeixement de crèdits ECTS.

Inscripcions

Podeu formalitzar la inscripció on-line a l’enllaç: www.exploratori.org/ucen a l’apartat INSCRIPCIONS UCEN,
on també trobareu el preu dels cursos Envieu el comprovant de pagament a: exploratori@exploratori.org
Més informació:
www.exploratori.org/ucen