Videojocs a l'EPSEM durant Santa Bàrbara '22

La Delegació d'Alumnes de Manresa (DAM) porta organitzant activitats des de fa temps i en els últims anys les seves propostes gaming eren exclusivament en línia.

El passat 2 de desembre, coincidint amb la celebració de Santa Bàrbara, es van organitzar activitats gaming al Búnker de l'escola. A la sala hi havia jocs de taula i uns ordinadors amb els que qualsevol persona podia jugar al League of Legends i competir en uns contra uns.

Aquesta és una de les primeres activitats relacionades amb els videojocs que es duen a terme de forma presencial a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM). Des de la DAM es vol continuar potenciant les activitats a la universitat i trobar aquelles coses que més els hi apassiona als estudiants.

L'activitat es va desenvolupar sense problemes, la zona consistia en dos ordinadors amb tots els seus perifèrics i extres que Social Lovers (https://www.sociallovers.cat) va facilitar a l'organització. A més, es podien utilitzar portàtils del servei de préstec amb els que es podia jugar sense cap qüestió tècnica.