Visita a la Planta de Tractament d'Aigua Potable d'Aigües de Manresa

Dins de les activitats pràctiques que es fan al màster universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals, el passat dijous dia 9 de juny, es va fer una visita a la Planta de Tractament d'Aigua Potable de l'empresa Aigües de Manresa.

En aquesta idea d'oferir una formació teòrica i sobretot pràctica, en el camp de l'aprofitament i la gestió dels recursos naturals, que sigui respectuosa amb el medi ambient, el passat dijous dia 9 de juny es va realitzar una visita a la Planta de Tractament d'Aigua Potable d'Aigües de Manresa, amb els estudiants de la modalitat Presencial i Semipresencial del Màster en Enginyeria dels Recursos Naturals, en el marc de l'assignatura l''Aigua com a recurs'.

Durant el recorregut ens va acompanyar i va atendre l'enginyera química Marta Grau, ex-estudiant de l'EPSEM.

Aigues 2.jpg  Aigues 1.jpg