Visita de la Universidad Técnica de Oruro (Bolívia) i de la Universidad Católica San Pablo de Arequipa (Perú)

A principis de juny representants de les dues universitats van visitar la UPC Manresa per arribar a nous acord i renovar-ne els ja existents.

En el cas de la Universidad Técnica de Oruro (Bolívia) es va acordar renovar l'acord de mobilitat del personal docent i investigador (PDI) entre les dues universitats i signar-ne un altre de mobilitat d'estudiants.

I en el cas de la Universidad Católica San Pablo de Arequipa (Perú) es va parlar de coordinar el pla d'estudis d'un màster de medi ambient que estan començant a dissenyar a la UCSP amb el màster de recursos naturals de la UPC Manresa, per facilitar futures mobilitats d'estudiants i PDI.

A les dues trobades hi va assistir la directora del Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC, els coordinadors de màster de la UPC Manresa, Pura Alfonso i el sotsdirector de Relacions Internacionals. En la primera reunió també hi van assitir el director i el coordinador de postgraus de la universitat boliviana i en la segona la coordinadora de postgrau de la universitat peruana.

Visita internacionals 1.jpg

Visita internacionals 2.jpg