Notícies del lloc

11/03/2022

Dintre del marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, el pròxim 15 de març a les 17 hores i a la Sala de Actes de l' EPSEM tindrá lloc una masterclass sobre la indústria de components en el sector de l' automoció a càrrec del Sr. Antón Boada, Plant Director de DRAXTON Lleida (Cervera).

11/03/2022

Amb la finalitat de la millora contínua de la qualitat de la docència a la UPC Manresa, el professor Prof. Dr. rer. nat. Toralf Trautmann ens ha tornat a visitar per a fer unes masterclass teorico pràctiques sobre Vehicle autònom, continuant així la molt positiva col·laboració entre la UPC Manresa i la University of Applied Sciences Dresden (HTW Dresden).

11/03/2022

El dijous 24 de març del 2022 se celebrarà, en el marc d'activitats del Grau en Enginyeria d'Automoció, una conferència sobre "els cotxes de competició, del passat al present" a càrrec de Xavier Valverde, membre de la Federació Catalana d'Automobilisme.

11/03/2022

La UPC crea un Comitè d'Emergències Internacionals a la Universitat, davant la situació creada pel conflicte bèl·lic a Ucraïna i posa a disposició de la comunitat i de les persones afectades pel conflicte una adreça de correu electrònic (ucraina.upc@upc.edu).

04/03/2022

Aquest divendres, 4 de març, al matí, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) acollirà una nova edició de la fase provincial de les Olimpíades de Geologia.

11/02/2022

L’acte, que es farà a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM), serà conduït per Núria Jar Benabarre, periodista especialitzada en ciència i salut. Núria López-Bigas, doctora en biologia i especialitzada en la recerca contra el càncer, rebrà el premi per la seva trajectòria professional i per la seva activitat divulgativa.

11/02/2022

Aquest gener UPC Manresa ha engegat «TechLab Manresa», una iniciativa oberta a la ciutadania i el territori que ofereix un programa d’activitats al voltant de la tecnologia i un equipament avançat d’accés obert. El tret de sortida el donarà una taula rodona el proper 9 de febrer amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.