10/07/2023

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC ha commemorat, el 10 de juliol, el seu 80è aniversari, en un acte en què s'ha fet un repàs al passat i una projecció de futur d’aquest campus universitari, i en què s'ha reconegut les persones que n’han format part. Hi han intervingut el conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal; l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el rector de la UPC, Daniel Crespo, i el director de l’EPSEM de la UPC, Pere Palà.

29/06/2023

Industrial Research & Innovation in Metals Circularity July 4th & 5th. 9 am - 1:15 pm

20/06/2023

Aprèn a construir el teu cotxe dirigit, a programar, a experimentar a través de la química i a conèixer els minerals a través dels sentits. Aquestes són algunes de les activitats que s’ofereixen des del TechLab Manresa de la UPC aquest estiu.

16/06/2023

Una trentena d’alumnes de l’Institut Lluís de Peguera van participar ahir, 13 de juny, en un concurs de terratrèmols que es va dur a terme a la Sala d’Actes de la UPC Manresa.

09/06/2023