Notícies del lloc

27/09/2022

El professor de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha rebut, el 15 de setembre, la distinció Jaume Vicens Vives en reconeixement a la seva activitat docent universitària. Han lliurat el guardó el president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, i la consellera de Recerca i Universitat, Gemma Geis.

27/09/2022

Els joves manresans van resoldre el repte de pensar una solució tecnològica que faciliti a les persones migrants tots els tràmits i tasques administratives i burocràtiques necessàries en arribar a la ciutat. La hackató es va celebrar el 15 de setembre en el marc de la jornada ‘BeFuture! Manresa’, organitzada per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital).

15/09/2022

El proper dijous dia 29 de setembre es farà la presentació de l'Automotive Talent Show 2022 per part del Clúster de la Indústria de l'Automoció de Catalunya (CIAC)